مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 17:302023-07-31اقتصادي

تجربه های سخت و خاطره ساز حفاظت از منابع طبیعی 


جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی خراسان جنوبی گفت: در طول بیش از 18 سال خدمت در یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان تجربه های سخت و خاطرات به یادماندنی را ایجاد کرد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: ذخیره گاه جنگلی یک عرصه جنگلی است که به دلایل اکولوژیک و یا دخالت های انسانی دچار نقصان بوده و با خطر انقراض روبرو می باشد و با تجربه به اینکه چنین پدیده ای نابودی تنوع بیولوژیک را در زیست کره به دنبال خواهد داشت می طلبد به منظور جلوگیری از چنین روندی برنامه ای را در جهت حفاظت از بین مناطق و به منظور استمرار تجدید حیات مدنظر داشت.

حفظ تنوع ژنتیکی به منظور تضمین و سرمایه گذاری برای آینده بوده و در روی زمین حدود 25 هزار گونه گیاهی و بیش از یک هزار گونه جانوری در خطر نابودی کامل قرار دارند که تمامی گونه های گیاهی و جانوری در خطر انقراض در کشورهای رو به توسعه یافت می شود.

ایران با داشتن متنوع ترین اقلیم های زیستی و دارا بودن دامنه ارتفاعی متغیر یکی از برجسته ترین کشورهای دنیا از نظر تنوع گونه های گیاهی و جانوری محسوب می گردد و به همین دلیل اکوسیستم های طبیعی کشور از کانون های مهم اکوسیستم های طبیعی منحصر به فرد در قاره وسیع آسیا محسوب می شود و از سوی دیگر وجود اکوسیستم های تکامل یافته تر مانند منطقه خزری، ایران را به عنوان یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه های سخت و خاطره ساز حفاظت از منابع طبیعی 

تجربه های سخت و خاطره ساز حفاظت از منابع طبیعی